29 maj 2008

jag har så nedrans TRÅÅÅKIIIIGT!!!

Alltså Sverie har sommar, sol & varmt England har regn, rusk, grått & trist höst väder..VAD FAAN.när ska det bli fint väder här då????
Jag har banne mig suttit inne & glott på film i över en vecka nu..Louise & Gary har trädgård & en hel del mysiga parker häromkring med pg av det dåliga vädret kan jag inte/vill jag inte nyttja något av detta utan att bli dyngsur & blött rakt igenom, i morse var det dock fint väder i kanske 3 timmar sen blev det regn så klart.
Jag har "försvarat" det Engelska vädret i nästan 7 år snart men NU har jag fått nog!!!
När man har vänner & bekanta över & det börjar regna så säger dom alltid "jaa, men detta e väl typiskt England..regn!?" "Nej, säger jag då, det regnar inte alltid här!" (men blåser!!) men jag börjar tvivla på mig själv..hur många regn-dagar har Enland egentligen?Statistik-mässigt, anyone?Nån som vet vänligen, let me know!
Foxtons då'rå, inte en dag utan att gnälla på dom..dom j*vlarna! Alltid e det nått med att få våran deposit tillbax, för 2 dagar sen vänta dom på att den nya hyresgästens pengar skulle "cleara" ni väntar dom på att han ska skriva på & skicka in kontraktet..vad i h*lvete har det med min & Cajsa deposition att göra!! J*vla Foxtons..GE OSS PENGARNA NU...jag e pank!!
Nej..nu ska jag väl kolla på en film till eftersom regnet står som spön i backen...English summer rain my ass..English bloody all year around rain!!

Inga kommentarer: