6 maj 2008

Hej då uni..hej sommar!!

Idag var det sista lecturen (föreläsningen) ever på skolan..bara 2 exams kvar nu & båda e på min födelsedag den 20:de buhu, sicken tråkig "födelsedags-present" skolan gett mig..
Men nu har jag INGA mer lektioner nånsin på universitet här..it's over, finito..känns lite sad & vemodigt men nu e det dags att komma ut i arbetslivet..hujeda mig!!
Lämnade in min dissertation (avhandling) idag också, så jag känner mig riktigt stolt =)

Sommaren har kommit till London..eller e det kanske våren?!hmm..i vilket fall som helst så var det shorts & linne väder idag..det e nice, varnt & skönt!
Var på Primark & införskaffade 2 par skor, ett par jeans shorts & en jätte fin vit lack väska (en sådan lack väska som Fearne Cotton hade, kunde man läsa om i LOOK), det tyckte jag att jag förtjänade =) lite shopping nu när jag e klar med alla skol-bestyr!
Har en hel del folk som kommer & kollar på lägenheten idag..hoppas att nån nappar nu & tar den, orkar inte med all denna stress..vill chilla nu, bara 4 veckor kvar i Londres nu!
Ska flytta upp till Lousie & Gary i Muswell Hill mina sista 2 veckor här..hoppas vädret håller i sig för dom har ju en liten trädgård man kan sitta & sola i =)
På torsdag kommer Jannica hit, det ser jag framemot, ska bli kul!!
Hej för nu...

Inga kommentarer: