18 maj 2008

Min sista utgång i east London...

I går var jag ute på min sista utgång i east London..vi gick till Catch på Kingsland rd..det var mycket folk, musiken var så där, en hel del snygga killar MEN jag blir alltid så j*vla irriterad när jag e där för att stället e litet men folk visar ingen hänsyn & hoppar/knuffas/trängs/dansar/plöjer rakt i in i en hela tiden man får drinkar spillda på sig & blir trampad på nästan hela tiden..sen var tanken att gå vidare till after-hours stället the Olde Axe på Hackney rd men jag spårade ur i kön & Toby & Marie körde hem mig i Tobys lilla mini =) var hemma vid kl3 (på morgonen) & det var lagom..tror dock att Kristin blev sur/irriterad på mig..(SORRY!!) men jag pallade inte mer..var trött/grinig/tipsy..det var dags att gå då..!
Dock e ju min absolut sista "outing" i London den 31/5 så om 2v, ska bättra på mig då *lovar*



Inga kommentarer: