13 maj 2008

jag blir så j*vla irriterad!!

Min morgon började inte så bra...jag ringde först våran estate-agent/hyres-värd (eller vad man nu kallar dom) & dom började så klart krångla med deposit & grejjer..Vi (jag & Cajsa) kan INTE få tillbaka våran deposition förrän allt e klart med dom nyinflyttade i lägenheten & förrän lägenheten har blivit inspekterad..de kan jag ju ta hur j*vla lång tid som helst...Foxtons estate agents är idioter & jag kommer inte rekommendera dom till nån..
Sen blev jag skit irriterad på j*vla paysend.co.uk (som jag INTE heller kommer rekommendera till nån) dom ska hämta upp 3 stora paket som jag ska skicka hem idag..dock funkar INTE våran dörr klocka så dom måste ringa min mobil när dom e här så jag kan komma ner med paketen så jag ringde & kolla vilken tid ungefär dom tycker upp...nån gång mellan nu & kl 17:00, så jag måste alltså sitta inne denna fina soliga, varma dag för att invänta nåra j*vla puckon som inte kan ge en exakt eller åtminstone en ungefärlig tid & om dom nu inte skulle ringa mig & hämta mina paket så blir det en extra kostand på 10 pund om dom måste komma imon...då jag INTE e hemma på förmiddagen för jag måste till doktorn...
Jag skyller på England..detta land e ett riktigt j*vla skit land där allt till måste krångla..jag kommer nog absolut INTE att flytta tillbax hit...JAG HATAR ENGLAND!!!!!!!!!!!!!
Jag svär som en riktig borstbindare (heter det så??) eller som en riktig Osbourne, dom svär ju HELA tiden..det var faktiskt en kille som sa till mig en gång att " you have tongue like a sailor" vilket nog betyder att jag svär väldigt mycket....Jo, men det gör jag & ännu mer när jag e j*vligt förbannad..så det så!!!

Inga kommentarer: