18 oktober 2010

Svenska New York-fruar/Hollwwood-fruar

Dom Svenska New York-fruar är lite speciella, hon Åsa verkar ju ganska ok (hon påminner om min hummis Bettan, som är så rar!) men VARFÖR hålla på med en massa botox och skit när hon borde fokusera på att ta bort den där grejjen på hakan..Vad är det liksom?Ser ut som en uttorkad finne men troligtvis så är det en leverfläck, såna går att ta bort så varför gör hon inte det?!Hmm...
Den där Gunilla kommer få seriösa problem med sin dotter i framtiden det tror jag..Dottern kommer bli en riktigt j*vla rebell ELLER så kommer hon bli förkrossad & få mentala problem om hon inte lyckas som skådis & allt vad det nu är som Gunilla pushar henne att göra..Stackars barn!
Socialen borde få ta barn som blir behandlade så, det är inte snällt, även om Gunilla tycks tro det!
Jag gillar hon mäklarbruden..Madeleine, hon pratar så himla vettigt & gör vettiga saker (som hjälper till i samhället) + hon har tjänat in sina egna pengar som super-mäklare, det är bra gjort, så hon inte lever på sin snubbes pengar..
Den fjärde "frun" har jag ingen koll på, hon verkar bara vara så himla flummig..
MEN snart börjar ju en 3:e säsong av Svenska Hollywood-fruar, Maria Montazami är ju med (hur skulle hon kunna undvika det, hon ÄR/ÄGER ju f*n hela showen, utan henne lär det inte bli nåt)
Päivi Hacker är med igen, henne gillar jag..Hon pratade så roligt & hon pratade alltid om sig själv i 3:de person (vilket tydligen är ett tecken på storhetsvansinne..I LOVE IT..haha!!)
Men nu är en ny brutta med..Isabel Adrian..Hmm..no comments!Känner till henne litegrann för hon var väl med i nån dokusåpa & det är hennes claime-to-fame..Hon verkar pinsam men jag kan ha fel....Återstår att se!
New York-fruarna vs Hollywood-fruarna

Inga kommentarer: