10 oktober 2010

Jägermeister

Söndag=bakis..Vad vill jag med att shotta den där nedrans jägermeistern alltså!?Förut var det tequila som var min "last" vid varej utgångstillfälle nu är det alltså jäger som gäller usch & fy..
Gårdagen var trevlig, mina kollegor är bäst =) Gillade stället vi gick till (Nybron i Eskilstuna) dom hade en lounge avdelning med dansgolv & schysst musik & sen fanns det 2 källar-rum (ett med rock musik & ett med hiphop/soul/R'n'B) & det tycker jag är bra för då finns det nåt som passar alla smaker..
I övrigt gick väl saker & ting så där, kan bara säga (skriva) att nu ska jag sikta in mig på Stockholm..Där finns nog det (& den !?) jag söker hoppas jag, jag har verkligen växt ifrån Eskilstuna..& här finns inget/ingen för mig, bara småstads-folk med småstads-idéer & det är ju fint & funkar för vissa men inte för mig, nog är nog & nog är NU!

Inga kommentarer: