18 oktober 2010

September Issue & Anna Wintour

Dokumentären September Issue går på nån av plus kanalerna nu *lycka* tycker jag!
Helt underbart, gillar att kolla på mode & gillar att kolla på hur det går till att få ihop en sån pass stor tidning som Vogue men mest gillar jag ju Anna Wintour, hon är bäst, min rolemodel typ..Jag vill bli som Anna Wintour när jag blir stor =) Hon är kall, hon är hård men hon har koll & hon är framgångsrik och hon har mest makt i hela modevärlden, det skulle jag gilla..Ännu bättre att vara musik-industrins Anna Wintour..(Laila Bagge..släng dig i väggen..typ) det skulle jag helst av allt vilja bli när jag blir stor =P Kanske dags att börja smida dessa planer nu..World-domination är nästa steg haha!!
Dock sägs det ju att la Wintour aldrig skrattar, ler eller drar på smilbanden..FEL! I the september issue, skrattar hon faktiskt..Så tror inte hon är såååå hård & kall som det påstås!

Inga kommentarer: