12 oktober 2010

Adoptera

Om jag kunde välja en plats där jag önskar jag vore född så är platsen/staden givetvis London..Men jag tänker från & med nu adoptera stan som min egentliga hemort/födelseort, funkar väl lika bra!
Ska åka dit i december, blir 5:e gången på ett år..I love that city av hela mitt hjärta verkligen!
För dom som inte vart där..ÅK! Jag rekommenderar varmt! (Fan vad on tjatar tänker ni nu..men känner starkt för den här stan..Fast det kanske ni redan har gissat!)
Bäst att åka dit på våren dock eller möjligen sommaren, blåser annars för jävligt där & kan bli riktigt kallt, kallare än Sverige faktiskt..eller jaa nästan, när vi inte har 20 meter snö & 35 minusgrader för snö & sådan kyla får dom inte riktigt där..Högre upp i England, visst men inte i London!

Inga kommentarer: