11 oktober 2010

I väntans tider...igen!

Jag har fortfarande INTE hört nått från det där jobbet..Dom skulle höra av sig idag (måndag) dock har dom ju fortfarande 3 timmar på sig innan dom går hem så jag har lite tid kvar att få besked på fortfarande!
Men detta har ju inte sköts exemplariskt måste jag ju få säga, visst att dom finner det svårt men ärligt, hur j*vla svårt ska det kunna vara?Ta in oss alla 3 på ytterligare en intervju då & se vad som händer efter det...
Om jag får det blir jag ju klart överlycklig men det lämnar en bitterljuv känsla också med tanke på att jag gått som på nålar i nästan 3 veckor, stressat, varit nervös & bara gått & hoppats & så drar det ut på tiden så här, min kropp, mitt psyke, min mage pallar snart inte mer..Så jag hoppas innerligt på ett besked idag oavsett utkomsten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade du några invites kvar :) ? Behöver verkligen en spotify invite eftersom någon hackat sig in på min gamla :( tack på fööörhand :) Mail: malin_love567@hotmail.com

Tessebelle sa...

En invite har blivit skickad..Igår, hoppas du fick den!?