23 oktober 2010

Lördagsgodis

Utan hundvakt idag så ska vara hemma mol allena, ska bli ganska skönt att ha huset för mig själv =)
Ska kolla på en massa film & bara ta det easy-peasy, drar ju till Stockholm imorgon & för middag & filmkväll hemma hos Sara, det ska bli najs.
Vi ska peppa varann med jobbsök & bara ha tjejkväll & snacka en massa skit, precis vad jag behöver!

Fick dock upp denna låt med Suede i huvudet..Sångaren är min typ av kille..typ..Han är snygg & har fina kindben, såna är jag svag för, snygga killar alltså =P OCH kindben ..udda, jag vet men så är det!
Tunnelbanestoppet där denna video spelades in (Holborn) är "mitt" gamla jobb-tunnelbanestopp typ,jag jobbade i Holborn ca 1 år.Men jag & mina underbara indie-pop-vänner var ofta ute på indie-klubb i Holborn, After Skool Klub, det var roliga tider det!

Inga kommentarer: