26 oktober 2010

Isabel Adrian

Igår började säsaong 3 av Svenska Hollywoodfruar & jag funderar på att inte titta på det..Inte like kul länre, känns lite uttjatat även om jag gillar Maria Montazami & Päivi Hacker..MEN Isabel Adrian?Jisses, jag skäms nästan..Hon fick mig verkligen att vilja stänga av TV:n, jag gick iaf därifrån när hennes nuna dök upp i rutan! Första avsnittet finns HÄR!
Jag tycker gärna att man bör skrota jantelagen men när Isabel Adrian pratar så känner jag mig lite jantelags-svennig ändå..
Underliga ocg lite smått puckade kommentarer/påståenden/ som frökan Adrian fäller/säger under programmets gång:
Hon förtjänar att shoppa & spendera 2000dollar på ett par YSL-pjucks..Hur menar hon "förtjänar"?Hon lever väl på sin "cashcow" Steve Angellos pengar?Förtjäna är ett fel och fult ordval av henne tycker jag..
Hon undrar vem vill egentligen bo i Sverige?Okej okej..Ja håller till viss del med MEN Isabel Adrian är rik (elller nja..hon är tillsammans med en rik snubbe!) & då är nog USA (& Los Angeles) ganska nice att bo i, land of opportunities and all that shit MEN att vara fattig i USA är nog fan ingen dröm, fattiga jänkare skulle nog drömma om att får bo i Sverige som har världens bästa welfare state (skyddsnät) här tar vi hand och hjälper dom fattiga..Så Sverige är nog inte så tokigt att bo i!
Fröken Adrian anser också att det inte finns några riktiga kändisar i Sverige..Och åter igen, jag kan väl hålla med!
Hon anser att när det är kändis-fest på G i Sverige då bjuder man enligt henne in lite Dramaten-skådisar & dokusåpa-"skådisar" (som henne själv) & vips så är det fest..Glömmer hon inte bort att hon själv blev "känd" tack vare en dokusåpa, var det inte Paradise Hotel???Minns ej för kollar inte på sån skit, folk som medverkar i såna "program" har ju lika hög IQ som dom har skostorlek!Hon tyckte nog att det var fan så galssigt att få hänga på spy bar, café opera, riche med en massa "svenska Dramaten-kändisar" på den tiden..Innan hon blev för stor för Sverige alltså!
Summan av kardemumman är nog att Isabel Adrian är sin egen kommentar..Att i LA måste man spela bimbo..Tur för henne att hon slipper spela för hon verkar vara en..helt naturligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med dig helt ovc hållet!!!!! om alla bara kan sluta glo på den dar gojan så att vi slipper hennes vidriga tryne i tv rutan framöver. vidrig person!!