25 september 2009

Sladdis

Idag ska jag rensa upp i mitt rum..Inte för att det e stökigt bara en massa oreda som ska få sin rätta plats i rummet, har en massa j*vla lösa sladdar/laddare/adaptrar som jag inte riktigt vet vart dom hör hemma, har typ 6 olika mobil telefoner om ligger på skrivbordet & tar plats (varav 4 st funkar finemang..nån som vill köpa?) & en massa konstiga grejjer som jag tror hör till laptoppen, grejer som jag aldrig använt till den..Skumt, kan dom vara viktiga tro?Eller kan man slänga ut dom?hmm..kanske inte värt risken.
Har även hittat en så kallad stringhylla på vinds-rummet som jag ska använda..Dert blir bra, för snart e hela min bokhylla överfull av böcker.
Ska till Strängnäs idag & köpa bland annar ramar & en ny trim-sax till Gizmo, den lille hårbollen behöver trimmas.
Jobbar hela helgen & jag ska inte gnälla bara vara tacksam att jag får jobba...jippii =/
Stringhylla
"Hårbollen"

Inga kommentarer: