10 september 2009

En mördare går lös?

Jag pratade nyss med min vän Jannica & vi pratade om online-dating sidor & dylikt & då berättade jag att en gammal klasskompis till mig träffade sin kille (ex-kille nu) på det viset..Själv e jag väldigt skeptisk att man kan träffa nån vettig via sån här sidor men nåväl..min gamla klasskompis "lyckades" ju dock såg denna kille ut som...en mördare!
Jannica fattade precis vad jag menade med detta MEN varför säger man att nån ser ut som en som en mördare?
Jag har aldrig (vad jag vet) sett en mördare PÅ riktigt..& alla mördare ser ju inte likadana ut..Många av dom ser ju riktigt "normala" ut när man ser dom på tv & i tidningar men ändå..När man ser/träffar nån som ser äcklig/skum ut så förklarar man (ibland) att denna person ser ut "lite som...en mördare" hmm...Varför då?Jag har gjorrt det vid flera tillfällen..Låter kanske udda men det e sant!
Och jag e tydligen in ensam..Elin Kling har oxå uttryckt sig så (klicka på hennes namnet & läs)

Inga kommentarer: