17 september 2009

Money, money

Idag vara mamma, Nettan, Helen, Honka & jag i Strängnäs & fikade..OCH shoppade så klart, jag kan inte gå in en butik & "bara" kolla..Nääää, jag måste spendera mina hard-earned cash liksom =/
Idag blev det 2 söta utomhus-blomkrukor..Jag som inte ens har egen trädgård planerar för framtiden (doooh) Dock fick pappa en av dessa krukor (+ dom var på rea så jag fyndade)
Sen hittade jag ett par schyssta tights med leopard-print motiv som jag så klart INTE kunde motstå..Me likey leopard-print =) Fast man kanske inte säger ordet print hr hemma i Swea (leopard-print t.ex)..som man gör in England?!..Tycker verkligen att Engelska borde bli Sveriges första språk...eller åtminstone lika stort som Svenskan..Me likey speak English..Kanske borde mixa ihop allt & prata "Swinglish" hmm..jag & Victoria Silvstedt går i fronten för att detta borde genomföras, eller?
(Dessa skaffade jag..bortse från dom fula skorna dock!!)

Inga kommentarer: