24 september 2009

Coop

Min klippning blev ok dock inte exakt samma som på bilden då dom flesta svenska & lite äldre hårfrisörer keep it safe & tar inte ut svängarna när dom klipper, precis som dom flesta svenne-banner dock..inga udda frisyrer bara svensson-frisyrer så dom smälter in så inget tittar på dom, I ONÖDAN (hmm..BORING!) Jag vill ha en "skarp" frisyr men den blev ganska "mjuk", men få duga för nu..!
Det har förresten tagit mig 2 timmar att finslipa en ansökan till Coop Forum..i Strängnäs (som öppnar 2010)..2 j*vla timmar för en ansökan till ett skitjobb i skit-livsmedelsbutik..hmm...2 j*vla timmar för ett jobb som jag behöver mer än vad jag vill ha, för jag vill inte ha det..Men det står det ju så klart INTE i ansökan & det var nog därför det tog mig 2 timmar att formulera det!
Coop- here i cooooome..
Finns ju en butik i England som heter co-op (inte samma som svenska coop dock) Engelska co-op e fan sämre & där skulle jag aldrig ens finslipa en ansökan för jag skulle ALDRIG ansöka om att få jobba där!

Inga kommentarer: