9 september 2009

Jag har guilty pleasure's

På jobbet i butiken spelar vi diverse låtar..Musik som vi själva tagit med särskilt min syrra Nettan hon har bränt skitmycket bra musik som hon har tagit med till jobbet & då har ju jag som inte e såååååå insatt i svensk musik/svenska artister upptäckt att både Darin, Danny från EMD & Måns Zelmerlöv gjort några riktigt bra låtar & det e kanske lite pinsamt att erkänna MEN det e sanningen & jag som gillar electro-pop & dans-vänlig musik e alltså svag för dessa låtar:
Darin feat. Kat Deluna- Breathing Your Love (kan verkligen inte tro att Darin gjort nått sånt här bra & lyssnarvänligt!)
Danny - Tokyo (EMD suger MEN Danny duger..& han duger riktigt bra t.om..hehe!)
och så Måns alltså, han har gjort inte mindre än 2 bra låtar, dock e den ena en cover ju men den e topp-notch: hans version av She's a Maniac e riktigt dansant juuh =)
Den andra Måns låten som e bra e hans låt Brother o Brother dock har jag hört en ännu bättre remix-version av denna låt men vet ej vem som gjort den..remixen alltså!

Inga kommentarer: