10 september 2009

En dagens

Idag är jag ledig..så ledig man kan bli när man bara jobbar typ deltid..Jag är deltids-arbetslös-ledig!
Jag har en oooootroligt spännande dag framför mig..NOT..Jag ska tvätta mitt ena sofföverdrag, byta sänglakan, ta en riktigt lång promenad med Gizmo, dammsuga huset eller..nja..hallarna & möjligen köket..jag fuskar men jag ORKAR inte dammsuga hela j*vla huset..det får nån annan (mamma hehe) göra..Vidare idag så ska jag nog läsa ut min bok (Val McDermids- "Andras Plåga"), bara 100 sidor kvar men den e spännande.
Jag ska också rensa ur min garderob för 3:de eller 4:de gången bara i år..Köper på mig en massa nya grejjer så nu ska det som inte används BORT..helt bort & inte hängas in längre bak i garderoben..Det får inte plats!
Sen ska jag nog spela lite mer sims 3, det e beroendeframkallande men ett bra tidsfördriv faktiskt, man får lite annat att tänka på..
Morgondagen blir nog mer händelsefull för Sandra e nere på landet & Nettan e ledig så då ska vi nog hitta på nått sköj hoppas jag..Dra iväg & ta en fika eller så..fredags-myspys & sen så jobbar jag hela helgen..Men det e bra för helger ger ju dubbelt haha!!
Sandra e på landet..och syrran (Nettan) e ledig

Inga kommentarer: