21 november 2008

SVT1 imon

I am back i etern..skulle man nästa kunna säga!
Jag jobbar på "dansbandskampen" imon, så kom i håg att kolla på SVT1 kl 20:00!!
Jag har inte jobbat på ett tag..men imon e det nya friska tag som gäller..ska bli lite smått kul eftersom det oftast e så himla bra stämning där...dock e det ju inte så himla kul att stå på "fel" sida av baren som jag brukar göra...(jag brukar beställa INTE ta emot beställningar..)
Så imon sammanstrålar vi alla igen..Peter, Magnus, Anna, Thomas & the rest of us =)
Peter Settman e programledare

Magnus Carlsson, Thomas Deutgens & Anna Mourou sitter i juryn

Och sen alla banden som tävlar såklart...i x-antal veckor har Scotts & Larz-Kristerz gått vidare & jag tror inte att inom kommer bli annorlunda! (Båda kommer gå vidare igen)
Dom har hunnit bygga upp en stor fan-base & har många supportrar som kommer dit & kollar på som & som såklart ringer & röstar.
Jag e inget stort fan av dansband men tycker att Larz-Kristerz e riktigt bra "entertainers" som verkligen bjuder på sig själva...varje vecka har dom nya outfits på sig & bjuder på en riktigt storstilad show..jag tror dom kommer vinna hela skiten faktiskt..
Mamma "hejjar" dock på Scotts..men det gör ju hon e ju enbart för sångaren (Henrik Strömberg, den blonda) e snygg..(hon säger dock att hon tycker han har bra röst..joo, det har han säkert..)
(Men ser han inte ut lite som Magnus Hedberg??)

Larz-Kristerz eller
Scotts
Vem vinner?Du bestämmer!


Inga kommentarer: