20 november 2008

Nu blev jag lite less i ögat

Jag har ju glömt att uppdatera bloggen om mina läkarbesök/allergitester!
Jag e INTE gluten eller laktos allergiker/intolerant..tydligen..så jag håller mig till att det måste vara IBS då..
Detta med mjölk e ju ett fenomen, jag tycker mjölk e äckligt & har inte druckit det sen jag var typ 17år...jag har mjölk enbart i te (för då känner man inte den vidriga smaken) om inget annat finns (soja mjölk) så har jag även mjölk i flingor..& till o'boy men det e bara i nödfall.
Mjölk ska man egentligen inte dricka efter en viss ålder, människan e det ENDA däggdjur som fortsatt dricka mjölk efter barn-ålder..inga andra däggdjur som gör det..too right säger jag, mjölk ger starka ben sägs det..barns ben jaa!
Jag e lite deppig just nu...fick inget av dom jobb jag sökte..så nu måste jag finna nya starka friska tag & rycka upp mig & börja hård leta igen..jag vet inte om jag orkar det!
Jag undrar varför jag ens flyttade tillbax till Sverige....hade det kanske varit lättare i London?!
Om jag visste då vad jag vet nu så hade jag kanske gjort saker & ting lite annorlunda...eller?!
Ska ringa arbetsförmedlingen & BEA på måndag & se vad jag kan göra...lite extra jobb på BEA & se om arbetsförmedlingen betalar ut nån ersättning..
Det hade inte vart så jobbigt att vara PANK & arbetslös OM jag hade fått nån form av ersättning..ska kolla upp!

Inga kommentarer: