7 oktober 2012

Vem vet mest?

Igår hade jag & en kollega en liten "diskussion" om Iphone vs smartphones..
Hon hävdade bestämt att Iphones är mycket bättre än smartphones, varpå jag ifrågasatte varför! (Behöver jag en säga att hon har en Iphone & jag en smartphone..hon är nöjd & jag likaså!!) MEEEEN jag frågade då vad hon meande exakt..Joo, hennes kille hade förklarat för henne "nåt om minnet & genvägar" som skulle vara bättre på Iphone jämfört med en smartphone, när jag frågade hur hon menade, visste hon inte det, så kan helt säkert säga att denna diskussion aldrig blev uppklarad!
Men det är alltid lika lustigt att "sätta dit" folk som försöker hävda nåt som dom egentligen inte vet nåt om..Man ska inte ge sig in i en debatt/diskussion utan att egentligen veta cad man pratar om..så tycker jag iaf men klart att alla har rätt till sin/en åsikt, oavsett om dom har rätt..eller fel =P

Inga kommentarer: