4 oktober 2012

Kärlek

Min älskade gentleman kom in till mitt jobb med en vacker ros & god choklad idag..Efter en riktig j*vla skit-start på dagen (depression & mörker) så blev resterande delen av dagen mycket bättre..
Så, Erik (som min fina gentleman ju heter!) tack som f*n för att du finns..att du står ut..& att du är min! Wouldn't trade you for anything OR anyone in the world..Så klart, du är bäst!(Jag fattar att man inte kan trade another human being heller..& jag borde egentligen tacka Eriks mamma & pappa att han finns..ska jag nog göra också!)

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Hummis B sa...

Vad fint skrivet! Erik verkar vara en underbar person, och jag är glad att ni funnit varann! :) <3

Vi måste ses snart, kom upp till Stockholm nån dag, så kan vi träffas alla tillsammans, så får du även träffa min Gentleman :)

Kramis

TesseBelle sa...

Han är helt underbar =) Tack,vännen jag är också glad att jag funnit honom =)
Ja, vore kul att träffas upp alla & ta en fika/drink!
Kram på dig