1 oktober 2012

Bloggen vs Twitter

Shit vad hag har blivit dålig på att uppdatera bloggen =/ Och det är inte så att Twitter tagit över, där kan man ju bara uttrycka sig med 140 tecken..Här kan jag uttrycka mig huuuuuur mycket som helst juuh =) *big smile*
Vet inte riktigt vilka som en läser mina Twitter-inlägg även om man har en viss mängd följare här på bloggen har jag åtminstone statistik så jag ser hur många som läst mina inlägg.
Har vänner på twitter & facebook som hör av sig där istället för på telefon..& jag ogillar skarpt att människor hör av sig via dom sociala medierna till mig, jag har fortfarande en mobil vilket betyder att jag bara är ett phone call away vilket i sig är mer personligt än ett fucking jävla meddelande på facebook/twitter/instagram eller nåt annanstans..Och vill man inte ringa går det lika bra att skicka sms till mig för jag tänker fanimig inte svara på facebook/twitter/instagram eller nån annanstans, det är opersonligt!
För på en del av dessa social medier har man folk som man inte ens känner så varför hör ens riktiga vänner av sig där då?Väldigt underligt...OCH det finns en hel massa människor som inte har Iphones & smartphones & är uppkopllade hela tiden, hur får man då tag i dessa???JOOOOO, man ringer eller skickar sms, easy-peasy suckers!
Så jag föredrar bloggen före twitter..tro inget annat..Bloggen har varit med så himla mycket längre!

Inga kommentarer: