3 oktober 2012

I väntans tider

Gottcha med en sån lurig rubrik =P Inga "bullar i ugnen" här inte..hell no!
Jag går i väntans tider gällande mina förbannade provsvar..Hur många veckor ska ta det att få veta om  man är gluten och/eller laktos-intolerant...& hur många veckor ska ta det att få svar på mina feces-prover (okänd med ordet feces??Google it!)..Jävla sjukvården & ta tid på sig med såna grejjer, jag har fucking ont i magen hela tiden *hjälp mig* :'(
Dock får sjukvården ett extra plus ++++ i kanten gällande förnyelse av recept, klickade in på nätet & igår kväll & ville förnya mitt psoriasis-recept & det var kirrat redan i morse =) Bara att glida in på ett apotek & hämta ut krämen..gratis!! Tack för det frikortet =)
Jag har dock fortarande lite ont i halsen fortfarande så min halsfluss har kanske inte förvunnit helt, måste kolla upp igen (& det var ett provsvar jag fick snabbt!!)...

Inga kommentarer: