26 april 2010

THERESE

Jag kan hantera soliga måndagar då jag är ledig! Och har namnsdag =) Då kan även måndagar var en hyfsat fin dag!
Ska ta promis med mamma & Gizmo nu, sen bär det av till frissan i Eskilstuna MEN ska nog INTE klippa kort trots allt, håret är ju ändå hyfsat kort och vill ju slippa springa till frissan hela tiden vilket ju är risken när man har super-kort hår som måste trimmas..Nu klipper jag mig varannan månad & luggen varje månad MEN när jag bodde i London & hade kort då klippte jag mig var 4:de vecka typ..& dyrt var/blev det!
Vill heller inte se "lesbisk" ut INTE för att jag skulle snagga mig eller klippa håret "butch"-kort men nu har 2 st av mina vänner sagt att kort hår har en tendens att se "lesbiskt" ut..Även Jade Goody sa det i sin dokumentär häromdagen "and she would know, her mum is a lesbian"
Ha en fin måndag

Inga kommentarer: