1 april 2010

Påsk & Örebro

Jag e ledig i påsk men inte för att det e nån sorts högtid, röda dagar eller så, nää det e nämligen min "vanliga" lediga fredag imon + min lediga helg från jobbet men ska iaf bli skönt att vara ledig i 3 dagar..Jobbar på måndag men bara mellan 12-16!
Min visit till Örebro häromdagen var trevlig men gick alltför snabbt, jag e sån tidsoptimist eller inte bara dålig på att tids-planera kanske, hann bara var där i ca 4 timmar & sista timmen blev väldigt stressig då jag skulle hinna med ett tåg tillbax till Eskilstuna =/ Men det var trevligt att träffa Mia & hennes lille son Kiefer på svenska jaktmarker for once..Kommer ses i London i juni igen & antagligen när dom kommer hem till Sverige i sommar =) Alltid kul att träffa Mia, hon e så rar, rolig & lite lik mig på nåt vis..
Nä, nu ska jag göra mig redo att åka till jobbet =/ Time is money..
Trevlig torsdag önskar jag er!

Inga kommentarer: