4 april 2010

Botox

Jag anser inte att jag på något vis börjar se gammal ut eller sliten för den delen (tur e väl der)..Men när jag kollar på mina gamla klasskompisars foton på facebook t.ex (förrädiskt att lägga ut dåliga bilder på facebook) så ser dom flesta av dom ruggigt slitna ut eller mycket äldre än vad vi egentligen är (28-29)..En anledning e väl att dessa antagligen e småbarnsmorsor (no offence till de småbarnsmorsor out there som lyckats hålla nån sorts fräschör, bra jobbat till er) MEN mina gamla klassisar då'rå som ser slitna & åldrande ut, kan det bero på bristen av sömn som man antagligen lider av när småbarn inte vill sova på nätterna utan väcker en konstant?Sömn e ju viktigt..Sömn, vatten & fuktgivande hudkräm, är det inte dom 3 tipsen som ALLA ger??ALLA=modeller, skådisar & artister som SVÄR by this, att dom 3 grejjerna gör att man håller sig ung & fräsch!?Eller hur?Jag måste nog hålla med...Dom 3 grejjerna OCH botox..!!(till min hummis B; du vet vad jag pratar om..u know botox)
Botox e nog en sån grej som jag (tyvärr) kommer ge mig in på när man ser alldeles för sliten ut, jag vill behålla min ungdomliga look så länge det går..Utan att man ser pinsam ut dock eller att man botoxat sönder hela fejjan så man ser helt stel ut= inte kan göra ansiktsmimik/uttrycka känslor hmm, då har det ju gått fööööör långt!
Men jag tror dock att mina gener förhoppningsvis kommer ta mig långt innan jag ser en rynka för varken min mamma som e 55 eller pappa som e över 60 ser särskilt gamla eller rynkiga ut, bra det så jga hoppas det kommer gälla för mig med MEN så har vi svenne-bananer bra kvalitet på våran hud oxå.
Fick alltid en massa kommentarer för mina "fina hud" när jag bodde i London..Ingen acne, inga rynkor..Men vem f*n har rynkor när man e runt 20-25??hmm..Britterna kanske men inte vi svennar iaf..
Bra hud är A och O att se fräsch ut, så ta hand om den & försök att sova minst 7-8 timmar/natt!

Inga kommentarer: