13 april 2010

Telefon-fobi

Jag fullkomligen hatar att ringa viktiga samtal, dom är jobbiga & mentalt påfrestande..Som det här med EMI Music Publishing (jag har ju sökt ett jobb där) & jag väntar på att DOM ska höra av sig om jag går vidare för en intervju..Men inte fått några besked förutom ett mail där dom mottagit min ansökan iaf..Så jag borde visa intresse & ringa dom & checka läget men jag pallar inte =/ Så jag mejlade..Men fick bara ett standardsvar tillbax..Måste jag ringa alltså?!Tror ändå inte jag fått det för då borde dom ha hört av sig vid detta laget..Varför får jag aldrig ett vettigt j*vla jobb?Om jag inte får det här jobbet så kommer inget liknande dyka upp på evigheter =( Detta jobb hade my name written all over it typ..Jobba med försäljning av musik till reklam, filmer & TV, jag kan sånt, jag vill göra sånt..Men det verkar ju inte ske..så back to square one igen då, leta jobb inom musik/evenemangs/PR-sektorn i Sverige=OMÖJLIGT!
Te

Inga kommentarer: