7 april 2010

Soundtrack of MY life

Om det nu blir nån sommar i år så kommer sommarens soundtrack för mig vara följande band:
Van She, Lost Valentinos, Empire of the Sun & troligen oxå Donkeboy...Check them out!
Här bara några exemple på hur jag redan förberett både min ipod OCH min mobil för lite schysst mjjuuusic in my ears =)
Van- She - Changes
Lost Valentinos - Nightmoves (Dom hette förut THE Valentinos men fick byta namn då det redan finns/fanns ett band med det namnet..så numera heter dom LOST Valentinos..bara så ni vet!)
Empire of the Sun- Walking on a Dream
Donkeyboy- Broke My Eyes
Värt dock att säga att dessa fyra band har enbart BRA låtar på sina senaste album..Låtarna ovan är bara ett axplock av vad jag lyssnar på gällande dom just nu..Riktigt chill musik men som även kan användas för att stuffa omkring på nått schysst dansgolv nånstans eller för att flyta omkring på nån flyttmadrass på sjön/havet & bara softa..OM det nu blir nån sommar, men det få vi välan hoppas på...

Inga kommentarer: