1 april 2010

GHD

Jag har sagt (skrivit) det förut & i'll do it again..Det finns ingen plattång som en GHD-plattång (GHD=Great Hair Day) folk som säger att deras Braun/Philips/Remington/Babyliss (whatever märke) är den bästa plattången nånsin så vet jag att dom ALDRIG provat en GHD..GHD är INTE bara great hair, denna plattång är en religion & jag är dess sanna följeslagare =) och i am here to spread the word!
Denna plattång blir varm på sekunder, håret blir superplatt efter ett drag & den stänger av sig själv efter 30 min..Väldigt bra om man e glömsk som jag & lämnat den på =/ Illa MEN med en GHD brinner iaf inte huset ner (eller upp haha) & håret blir inte bränt heller eftersom ett drag räcker, med andra plattänger måste man ju platta i all evighet för att håret ska bli platt..
GHD borde f*n betala mig för att jag "spread the word" om den bästa plattången i världen..hmm...

Inga kommentarer: