18 mars 2010

Svergies fulaste hem

TACK till alla som läser min blogg..& det e alltid kul att få kommentarer så man vet att det finns dom som läser min lilla vardags-blogg..Det tackar vi oxå för =)
Tv-tittande idag blir Sveriges fulaste hem & Lyxfällan på 3:an, kul..
Simon & Thomas e så ju så grymt bra, inte bara inredare utan komiker-duo oxå, roligt värre & Lyxfällan e ju intressant, får man ju tips om hur man INTE ska göra för att slösa utan spara sina cash, som om det nu funkar men jag har iaf inga huslån på 3miljoner eller dylikt..Dock har jag ju ett CSN-lån på typ 300 000 & det e tyvärr nått jag inte kan sälja på blocket för högstbjudande hmm..eller?Högstbjudande jaa, jag biddar just nu på en ring på ebay, jag har högsta budet just nu & det e 3 timmar & 29 minuter kvar..Jag ska ha den där ringen, så e det bara!!!
Nu ska jag glo på TV...

1 kommentar:

Anonym sa...

Simon och Thomas det är underhållning det. Äääääälskar dem! Men Lyxfällan får jag ångest av så det blev Criminal Minds istället.
Posh