20 mars 2010

Dagens outfit

Jag e ju då'rå ingen modebloggare men eftersom jag ska på 30års-galej idag så tänkte jag visa min outfit =) Festen e på en båtklubb & man måste ha något vitt på sig..Inga problem tänkte jag!
Jag har ju en fin "sailor"-aktig utstyrsel som jag ska ha på mig MEN jag hoppas dock att folk inte tror att jag att jag ser för maskerad-aktig ut =/ hmm...Det e ju en outfit som jag tänker köra på en massa i sommar nämligen så vill inte se ut som jag ska på maskerad varje gång jag använder den..
Babydoll klänning med cardigan över Knappen på cardigan, en stor anledning till varför jag köpte den i första taget
Väska (från Primark i London..i love it!!!)
Men sen vet jag inte vilka skor eller boots jag ska..Jag har ju en hel del vita i min lilla sko/boots-samling MEN det e kanske a ta i lite med sååååå mycket vitt i, syrran ska "bara" ha på sig en vit t-shirt t.ex, jag kommer ha vitt på mig för hela festen känns det som..Så kanske bara ett par svarta boots till..hmm..Det e ju ganska lerigt ute oxå..Fast vi lär ju vara inomhus hela kvällen!?Hmm..vilka i-lands problem man har =)
Vitt ska det vara..eller?

Inga kommentarer: