1 mars 2010

Emigrera mera

Jag överväger mycket starkt att emigrera & jag är helt j*vla allvarligt nu!
Denna snö kan driva vem som helst från vettet & jag är en av dom, jag har hellre Londons j*vla regn än ett halv år av j*vla snö..För så kommer det med all säkerhet bli..Snöa i minst en månad till & då har den snöat sen 15 december förra året (då jag kom hem från London) & så kan man ge sig f*n på att det kommer snöa i april oxå OM INTE så har snön iaf INTE smält undan till dess & för alla som kan matematik så e vi uppe i 5 månder då (december, januari, februari, mars, april) NÄSTEN ETT HELT J*VLA HALVÅR, det e sjukt.sjukt.sjukt =(
Det e inte kul, folk må gnälla & tycker sitt om regniga London men i jämförelse med hur Sverige har det just nu (vädermässigt) så framstår London som värsta tropiska ön, så det så!
MEN JAG KAN HA FEL! Ibland har jag det & det kan erkänna..London kan bli svinigt kallt..& snön här hemma kan ju möjligen börja smälta i morgon & våren kan vara på G om en vecka men hur troligt e det?Inte särskilt!
Allra helst skulle jag såklart emigrera nånstans varmt som spanska solkusten men där finns väl inga jobb, inga bra roliga välbetalda i alla fall & jag kan inte spanska så det går fet-bort MEN som glad pensionär & förhoppningsvis frisk pensionär kommer jag med all sannolikhet bosätta mig där då..Inga mer svenska vintrar för mig when i am 64 =) (65 ska det ju vara egentligen men fick denna the Beatles låt i huvudet)

Inga kommentarer: