17 mars 2010

Smal

Detta med att bli smalare går inte så bra just nu...Jag är en sådan gottegris =( Illa..
Mitt "måtto" nothing taste as good as skinny feels funkar inte, ett måtto jag lånat av pro-anorektiker, sorry så hemskt men så det..t.om Kate Moss använder det uttrycket..
MEN jag skiter fullständigt i om folk e pinnsmala/smalare än mig..& det e ju bra, jag faller inte för grupptryck eller mår inte dåligt över hur jag ser ut när man läser i alla skvallertidningar om alla snygga, smala, vältränade kändisar, jag sitter där & läser dessa skvallerblaskor om hur man ska gå ner snabbast i vikt & stanna där & vem som e smalast/mest vältränad i kändisvärlden & dylikt medan jag äter godis, kakor & choklad..Jag förvisso lyckats gå ner 6kg MEN nu e jag nere i en svacka & har ätit en massa snask/snusk i 3 dagar, I feel crap..Söt-suget måste bort pronto..MEN HUR????

1 kommentar:

Chris sa...

Gillar din blogg!
Smal? Har givit upp projektet själv. Tonvis med snö och kallt är inte inspirationen för att bli av med sötsuget. Men ät frukt, frukt, frukt.
Funkar för mig (ibland).