21 mars 2010

Indie-frilla e min typ av frilla

Igår spelade ett band på min kusins fest...En riktig heting var med i bandet..En rockabilly-typ kille, inte min vanliga typ som ju är indie-killar (NEEEEJJ..menar inte indiska killar utan indie-pop/ brit-pop-killar)..?!Tror jag håller på att gå förlorad i min vanliga typ..Ser ju inga snygga indie-killar längre ju..Vart finns dom?
Här kommer några indie-killar som har snygga/bra/fungerande typer av den typiska indiefrillan
Oasis (Liam Gallaher är "king" of indiefrilla liksom)
the strokes- kasabian
Kings Of Leon Dirty Pretty Things-killarna (minus han svarta killen..han har INTE en klassisk "indie"-frilla)
MEN SNYGGAST ÄR ÄNDÅ FÖLJANDE "INDIE-FRILLA"-KILLAR
Ian Watkins sångaren i Lost Prophets =han e så SNYGG!!!!
programledaren Alex Zane är superduper-het..
Bra hår & snygg frisyr är viktigt...Fråga mig!Jag är besatt av hår..kanske mest mitt eget dock!

Inga kommentarer: