8 oktober 2009

Vart e alla jobben?

Det finns flera sajter som utlovar tusentals jobb..Vart undrar jag?Och varfår får jag inget av dom jobb jag söker?Ska nog ändra taktik nu & blir mer hänsynslös..För I am the best, better then all the rest så såklart borde folk vilja anställa mig, eller hur?!
Börjar bli j*vligt trött på att sitta hemma & glo..Dock var det nice att sitta hemma hos Frida (& Patrik) & glo häromdagen, i sällskap med goda vänner, hundarna, en bekväm fåtölj (vart sjuttsingen e den köpt, Frida??) & musik i bakgrunden, så vill jag hade hela mina arbetslösa tid men 90% av tiden spenderar jag just nu hemma på landet, det e trist..tur som f*n att internet finns, what would I do without it?hmm...
Ska iaf söka lite av dom här utlovade tusentals jobben nu & hoppas att kanske..bara kanske e det min tur nu..att få kränga skit i nån nedrans j*vla butik bara för att håva in lite stålar men som min statistik-lärare på universitet sa "cash is king" & det e f*n så sant...tyvärr!

Inga kommentarer: