25 oktober 2009

Pepsodent White NOW!


Jag "gick på" reklamen (som jag hatar) & köpte tandkrämen Pepsodent White NOW..Tydligen skulle man få vitare tänder efter endast EN borstning..NOT TRUE skulle jag vilja säga, borde man ju förstått men den har ju fått tandläkar-stämplen & allt så då kunde man ju kanske tänka sig att den borde funka..Men näää, använt den i ca 2 veckor nu & ser inte mycket resultat!
Kanske funkar den bättre om man dricker kaffe & röker så att man ser en förbättring då men jag gör ju inget av dom, det e ju oftast personer som röker+ dricker kaffe som har smått missfärgade tänder (inte alla men MÅNGA!)
Jag går inte alltid på reklam men gillar att prova dom grejjer som jag e intresserad av, oftast provar jag nya mascaror..& uppenbarligen nya tandkräms-sorter (dooh!)..Dock VET jag att TRESémme-reklmanen stämmer för det shampoot & balsamet e superB!

Inga kommentarer: