30 oktober 2009

Jeepers Creepers

Jag har ju sett denna film förut men så satt jag & syrran & glodde på TV igår & så gick den filmen så vi började kolla på den..& fastnade för den..Jag hade glömt det mesta av den & särskilt slutet..
Filmen börjar läskigt..tills man upptäcker att mördaren inte e riktigt mänsklig, då känns filmen lite..larvig MEN dene fick iaf inget bra slut..Man blir lite....jag vet inte illa berörd kanske..eller nått, man e ju van vid "lyckliga" slut dock INTE i skräckisar verkar det som..Även om det e en film så påverkas man ju litegrann!
Slutet på Jeepers Creepers så blir ju en av huvudpersonenerna mördad..Mördaren torterar honom & sliter ut hans ögon & det e ju det sista man som tittare få se medans man hör hans hjärtskärande skrik & den där j*vla jeepers-creepers-låpten spelas i bakgrunden..Jag tyckte det var vidrigt!

Inga kommentarer: