15 oktober 2009

Avbryt

Jag e j*vligt trött på att höra av mig till vänner som inte ger nån respons tillbaks..& nu tänker jag inte göra det mer!
Har 2 st som kommer bli "lidande" men nog e nog, har dessa 2 så kallade "väner" inget intresse av att behålla våran vänskap då har f*n inte jag det heller..Synd bara för att dessa har jag känt ganska länge & en av dom har varit en riktigt god vän oxå men uppenbarligen inte längre..Ingen nämnd, ingen utskämd!
Jag tänker fokusera mig på dom vänner jag fått genom åren & som fortfarande är mina riktiga vänner..Ni vet vilka ni är..Ingen nämnd, ingen glömd!
Kan säga som så att 3 av dessa goda vänner kommer jag träffa i helgen..Hoppas jag..middag & bio it is..typ..middag iaf & det ska bli väldigt trevligt..Sitta & tjattra med goda vänner & (förhoppningvis) god mat, kan det bli bättre?

Inga kommentarer: