18 oktober 2009

Sjukling X 2

Imorgon kommer jag börja dagen att med först ringa en doktor (veterinär) åt hunden & sen en åt mig själv..en riktig doktor alltså..Inte för att veterinärer inte e "riktiga doktorer" men dom kan tyvärr inte hjälpa mig..bara hunden & det e ju bra det =)
Hunden e hängig & haltar (hoppar runt på 3 ben..igen!) & det e inte så kul, han ser så ledsen ut den lilla kraken =( & e han ledsen..jaa, då e jag lite ledsen oxå =(
Jag ska ringa min psoreasis-läkare för nu j*vlar hjälper inte krämerna & det e drygt som FAAAAN!
Skulle inte ens önska min värsta fiende (om jag har nån??!) psoreasis, det e drygt, jobbigt & irriterande..Nu vill jag iaf få sån här ljusbehandling & hoppas att det kommer funka bättre..Annars blir det väl att sola solarium..Farligt men borde funkar någorlunda då min psoreasis blir bättre i sol+värme (i somras hade jag inte så mycket nämligen) Men hoppas mer på ljusbehandling..Men det e oxå drygt..
Och om en vecka ska jag till en annan (vanlig) läkare & kolla upp magen, för nu j*vlar vill jag få det utrett oxå..Alla mina "besvär" e ju sannerligen stress-relaterade men om man kan få nån sorts medicin som hjälper en på vägen så underlättar ju det..så *håll tummarna*

Inga kommentarer: