28 oktober 2009

Jag har inte cancer..Finns ingen tid för det!

Jag har IBS! Så var det uppklarat då, jag har IBS..Konstaterat av både engelsk OCH svensk doktor så då är det väl så då..Bara att försöka leva med skiten..Inget man direkt kan göra nått åt iaf, kolla över kosten, motionera mera & bara försöka fungera!
Dock har jag INTE Malignt Melanom (hudcancder) & det var väl tur det =)
Var ju hos farbror doktorn igår & kollade upp både leverfläckar & min konstant uppsvällda, onda & känsliga mage..& då var det alltså så kallad irritable bowel syndrome, detta fick jag ju konstaterat när jag bodde i England, tror det beror på stress..DÅ var det stressigt i plugget (hinna med alla deadlines & skrivingar) & nu är det stress över: brist på jobb, brist på pengar & att tiden går så snabbt..FÖR SNABBT..
Jag anser ju att mitt "riktiga" liv är pausat men det har varit pausat i 1½ år nu i så fall & det e inte kul att tänka så när man är 28½ år & det e dumt av mig att tänka så..Men det är svårt att inte tänka i dom banorna när "alla andra" (andra personer i ens omgiving) har bra jobb, karriärer, tjänar bra..bor bra..& skaffar sambos, barn, hus & f*n vet allt..Men icke jag..Jag är pausad..För hur länge liksom?Allt jag vill ha är att ha ett jobb..Mina krav är kanske högre än andras så jag söker INTE jobb inom: barnomsorg, städning eller mat-ställen typ restauranterm caféer, snabbmatställen (ALDRIG såna jobb för mig!) men butik & kontor helst..Men det vill sig inte det heller..

Inga kommentarer: