15 juli 2009

Mina drömmars stad (förutom New York!)


Hur ska jag nånsin lyckas flytta till Sthlm??Jag lyckades få både jobb & bostad i London inom loppet av 2 VECKOR när jag åkte dit MEN att få åtmintone ett av två (jobb ELLER bostad) e f**n OMÖJLIGT i Sthlm..Ett år har gått & fortfarande inget..
Jag vill till Sthlm så jag kan börja leva mitt liv igen så som det e menat, nu e mitt liv "on hold" så att säga, pausat litegrann..Jag vill oxå flytta till stan så jag kan träffa & umgås med alla mina vänner lite mer, för det e där ni/dom bor..där & i London & dit vill jag inte flytta tillbax =/
Vänner: Glöm mig ej..Jag finns här..närmare än ni tror men längre bort än nånsin (känns det som) men snart, snart ser jag "ljuset in slutet på tunneln" & vips som e vi alla samlade i stan =)

Inga kommentarer: