9 juli 2009

Macdonalds inte för alla

Idag var vi på Macdonalds, a big NO NO, jag vet..men ibland finns inga andra matställen i närheten MEN Macdonalds finns f**n ÖVERALLT..varför kan man undra?!Men iaf vi var där & jag skulle beställa en vegetarisk burgare men icke..Mackedonkan har inte vegetariska burgare..Ok tänkte jag eftersom jag "fuskar" & äter fisk så måste dom väl ändå ha fiskburgare..men icke det heller..kycklingburgare sa bruden i kassan!?Nej tack!Jag e ju vegetarian (ok förutom fisk i nödfall) mn va f**n..MacD har alltså inga alternativ till vegetarianer!Det e ju lite skumt..& j*vligt irriterande =/
Mina gummistövlar var väldigt användbara idag & det e jag glad för..Jag hoppades på regn & det fick jag =) Ett av mina (nya) motton är ju som bekant "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" & det e ju sant särskilt om den svenska sommaren ska regna bort =/
Jag har även införskaffat en jacka med luva eftersom jag hatar paraplyer så blöt i håret blev jag inte heller...så bring on the rain!

Inga kommentarer: