19 juli 2009

en båt, en bil & en brudklänning

Häromdagen när vi var i "stränkan" (Strängnäs) så var vi i hamnen där & då insåg jag att jag vill nog ha en båt (i framtiden)...en rejäl j*vla båt, inte segel-båt med långmast får då måste man vänta på broöppning överallt..när en liten lustyacht kanske..men eftersom man inte e miljonär så kanske en liten motorbåt..undrar om man måste ha "körkort" för det??
Och så bil..jag ska banne mig ta körkort & visa syrrorna & deras killar, mamma, pappa, brorsan & kusinerna att jag minsann oxå kan köra bil..en riktig j*vla jänkare oxå hahaha..(jänkare=bilen!)
Slutligen såg vi en kräslig brudklänning i ett skyltfönster, mamma & min faster tyckte den var fin hade rosor & sånt krams på sig men jag ska INTE ha sånt skit på min burdklänning (om jag nu gifter mig nån gång) ..en snygg klassisk klänning i så fall UTAN en massa pråliga volanger & blommor & sånt..Folk som gifter sig i underliga kreationer OCH bikin kommer verkligen få ångra det när dom tittar på sin gamla bröllopskort 20,30,40 år framåt& tänka " vad f*n tänkte jag på", jag vill INTE bli en a dom..klassiskt is the way, då kan INGET gå fel!
Köpa lustjakt...eller motorbåt?
Köra en (rosa) jänkare...YEEEAHAAAYYY..

Hemsk bröllopsklänning 1) Carola Häggkvist...usch & fy..volanger & puffar!!

Hemsk bröllopsklänning 2) Katie Price/Jordan..ett ord räker:TACKY!

Inga kommentarer: