2 juli 2009

Åt helvete med skiten

Nu e jag nedrans trött på att inte hitta ett vettigt jobb!!Inga telefonsäljar-jobb & inga jobb med enbart provisionslön..Finns det verkligen INGA andra jobb out there?
Idag var jag på en intervju för ett jobb med provisionslön MEN det sas det inget om i jobb-beskrivningen på ams.se (typiskt annars hade jag inte sökt).
Tid för intervjun var kl 11, jag var där 10:50 (ute i god tid som man är) DOCK stötte personen som skulle intervjua mig på en del problem som trafik & broöppning så han dök upp 12:30 (väldigt oproffsigt) Jag satt ute på företagest terras & väntade i 43 graders hetta & stekande sol då skuggan var lååååååångt borta (annars hade jag suttit där så klart)
Jag visste att personen skulle bli sen men inte 1½ timme sen..Ett tag visste jag inte vart jag skulle ta vägen..det var så varmt, klibbigt, svettigt & hemskt..Jag gillar sol & värme men inte 43 grader, så blir nog inget boende i nått tropiskt land för min del, inte permanent iaf!
Imon ska jag jobba på "lugna fina" Eztrad i 4 dagar (innan semestern drar igång då jobbar jag heltid)..På Eztrad har jag iaf roliga kollegor, inga för överansträngande uppgifter, air condition och en riktigt bra timlön =) Det duger just nu men vad göra i höst?HJÄLP!

Inga kommentarer: