14 juli 2009

en bra dag trots...

Idag har jag haft en av mina bättre dagar..detta låter lite skumt, låter ungefär som om jag är/har varit beroende av nått eller har vart psyk-sjuk (sist nämda kanske stämmer..ehh!?) Men så e inte fallet näää, idag var en bra dag TROTS att jag jobbade (på butiekn mellam 11-19) men tiden går snabbt när man har att göra OCH jobbar med roliga kollegor =) (Tack för det syster Nettan & Katti)
När jag kom ut från jobbet var det varmt & solen sken & jag har bara en jobb-dag kvar tills jag e ledig i 2 dagar, härligt =)
Jag ska ev ta en liten tripp till Sthlm med hunden på torsdag..nån som e ledig/har semester & vill fika??Hör av er i så fall!
I övrigt fick jag höra goda nyheter från min pappa..Goda nyheter för mamma & pappa det vill säga & goda nyheter blir man glad av eller hur?!Oavsett om det e till en själv eller någon man tycker mycket om..mina föräldrar e värda alla goda nyheter i världen för dom e bäst =)
Nu ska jag titta på Real Housewives of New York...ahh..how i wish jag var rik & socialite & bodde på Manhattan (New York)...helst i en loft våning med magnifik utsikt..

Inga kommentarer: