29 juni 2009

Vara med i en dokusåpa

Fick en förfrågan på facebook om jag ville vara med i en dokusåpa för singlar som ska spelas in i Spanien under juli månad..Jag tackade nej!
Anledning: Jag e inte beach-typen som tänker visa upp alla mina behag (brist på behag kanske!?) i TV inför X-antal tittare, visst skulle kändis-livet locka & vem vet vilka andra jobb-erbjudanden man skulle kunna få MEN..e inte ens integritet liiiiiite viktigare?Det finns ju dom som vart med i dokusåpor som i princip fått sina liv "förstörda" & sitt rykte nedsvärtat, vill jag verkligen det?
Att alla som tittade/tittar på denna dokusåpa ska/skulle komma ihåg en/mig som "singel-Tessan med dom kritvita benen i brist på solbränna (då jag inte blir brun), bilringen runt magen & obefintliga bröst"?(I detta bröst- OCH kropps-fixerade samhälle)..
Nää, jag skulle i så fall vilja att folk kom ihåg mig för min roliga humor, mina "one-liners", min hårfixering/frisyr fixering (inget annat kroppshår än det på huvudet) & mitt kanske lite för ärliga/kaxiga (??) sätt, jag säger vad jag tycker & tänker & det e inte alltid så populärt men kan nog bli underhållande TV..men INTE iklädd bikini..då skulle skämten vara på min bekostnad, det e jag säker på & det e väldigt känsligt!

Inga kommentarer: