22 juni 2009

Jag vill inte se din bebis!

Jag e så JÄVLA trött på allas tjat om barn..ska dom inte ha barn..så har dom redan barn..eller så ska dom få/har barnbarn, syskonbarn, kusinbarn..Who gives a shit??Bara för att jag e 28 år, singel & barnlös har jag inte uteslutit barn..men jag vill arbete/ha karriär INNAN en massa barn kommer & sätter käppar i hjulet (don't give me crap & säg att dom inte gör det..FÖR DET GÖR DOM!)
Jag har en universitets-examen & flera hundratusen i CSN-lån som jag vill få valuta för innan förökning kommer ske i mitt liv!
Dock tycker jag att folk som säger att livet börjar inte förrän man får barn borde hålla käft eller lära sig att uttrycka sig bättre, särskilt när det finns dom som inte kan få barn eller valt bort barn!
Jag har verkligen levt livet & har många roliga, spännade, lyckliga & intressanta år av liv att leva innan barn intar mitt liv, då entrar jag en NY FAS i mitt liv, det kanske ändrar mening men får INTE mening..För det har mitt liv redan!

Inga kommentarer: