20 juni 2009

Måndag imon..Vaa, e det lördag idag?Men det känns ju som söndag!

Jag kvicknade minsann till igår & firade midsommar trots förkylning =)
Hade en mycket trevlig afton hemma hos bekanta till mor & far..i Dunker, denna länk kanske inte säger så mycket om Dunker i sig..Malmköping räknas nog som närmast närliggande ort (ca 5km från Dunker)..Malmköping tycker jag e nog världens tråkigaste ort dock MEN härlig familjeidyll för vissa =/
Iaf, jag tycker att det känns som söndag idag, jag jobbade på caféet till kl 17 & sen åkte jag hem & när jag pratade med Nettan (syrran) i telefon snurrade jag till med dagarna..Trodde att det var måndag imon nämligen då hon påpekade att det e ju för f**n lördag idag..INTE SÖNDAG!!
Mina lördagkvällar ser inte längre ut som dom borde det e nog därför jag e så förvirrad..Numera sitter jag hemma, kollar på film & käkar godis PÅ en lördag..Inte som förr då jag var ute & dansa, smuttade på mai tai's eller mojitos på nån schysst bar =/ Jag saknar det!!!!
I wanna dance with somebody

Inga kommentarer: