5 juni 2009

Han räddade mitt liv

Ibland har mitt liv (säkert ditt med) sina svackor..Jag var på en "mörk plats" i mitt liv (mådde dåligt lite psykiskt) för nåra år sen, som tur e kom jag ur det..Men sen dess återkommer dessa "mörka" dagar ibland & man undrar om saker & ting är värda det..allt e skit & livet e inte värt att leva MEN jag har blivit "räddad" kan man säga, hittat nåt att leva för.Min hund!
Psyko tänker du nu men det e f*n sant!
Denna lilla krabat e som lille "bebis"..Och NEJ jag skaffade inte honom för jag ville ha barn, jag skaffade honom för jag vill ha en hund & för att jag saknade världens bästa (hund) Inka som jag lämnade i Sverige när jag flyttade till London..
Jag kan förstå hur folk känner för sin barn..Folk som har barn kan säkert INTE förstå hur jag kan känna så för en hund MEN denna lille voffsing e mitt ansvar & han ger så mycket glädje tillbaka, till mig & hela min familj.
Folk som har djur förstår vad jag menar..
Den lille "lifesavern"..! Han förgyller min & familjens dag, varje dag =)


Världens bästa Inka..Hon har varit bort ett år nu, saknad & älskad!

Inga kommentarer: