25 juni 2009

Åker man utomlands på semester NU e man f*n puckad!

Denna vecka har varit helt j*vla underbar här hemma i Sverige..typ 30 grader i solen & klarblå himmel, det kan f*n inte bli bättre MEN så finns det dom som åker utomlands..som kollar resor..& bokar & sticker..När detta land e som mest underbart..Dom3 korta månaderna som e juni, juli & augusti..Maj & september kan vara härliga dom med!
VARFÖR åker man utomlands då?Dom flesta andra länder som e så kallade semesterorter har oftast fint/behagligt/härligt/soligt/bra väder ÅRET RUNT..Om man nu ska åka utomands så SKA man åka mellan november & mars, det tycker jag!!!
Ok, min syrra e i Finland nu..men det räknas inte!
Apropå mitt hår..slingorna blev bra, jag e ljusare men INTE blond..tur e väl det!
Nu e färgen mer lik min egna naturliga hårfärg & det e bra =)

Inga kommentarer: